pervane anne

9 Mart 2014 Pazar

Acaba içinde ne var?

Çok sıkıldığı zamanlardan biriydi.Bekle dedim ve o görmeden elime geçen küçük objeleri bir çırpıda toplayıp alüminyum folya'ya sardım bir kaba doldurup önüne koydum.


Acayip meraklandı.Önce bi salla ses çıkarıyor mu dedim,acaba içinde ne var diyerek tahmin etmesini istedim.


O minik parmaklarıyla her birinde ayrı merak tek tek açtı.


Küçük bir boş krem kutusuna ses çıkarması için toka koymuştum .


Kutuyu açıp kapadı.


En çok merak ettiği ve açmakta zorlandığı şey ise yüzüğüm oldu.


Açınca da doğru parmağa


İşte bunlar da sardığım objeler.
Çoğu biriktirdiğim sürpriz yumurta oyuncağı 2 parça logy küp, krem kutusu içinde toka,yüzük ve kelebek şeklinde toka.


Hepsi bitince de oluşan yığından top yaptık ve basket oynadık...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder