pervane anne

16 Nisan 2015 Perşembe

Zeynep'in Oyun Parkı

 Bu güzel parkı pasamlayasam instagram adresinde gördüğüm park fikrini geliştirerek oluşturdum.Ağaçlar ise adnan_onurun_annesi instagram hesabından .Ağaçları ayakta tutan tuvalet kağıdı ruloları.Ben sadece çiçekleri ekledim.Parkımıza baharı getirdim.Güzel fikirleri için iki güzel anneye de teşekkür ederim.
 Parkta görülen peçete parçaları çöplerimiz.Bir bir toplayıp meraklı minik dergisinden çıkan çöp kutusuna attık ve oradandan da gene meraklı minik ten çıkan çöp arabasıyla götürdük.

Salıncağımızın ayaklarını doktor çubuklarını silikonla yapıştırarak yaptım.Çabuk kırılmasın diye de çay karıştırma çubuklarıyla gergiler yapıştırdım.Üst kısmı pipetten zincir kısmı çiçek telinden,oturak kısmı da kibrit kutusundan.Doğrusu epey sağlam oldu.


Kaydırağımızı doktor çubukları , pipetler ve mukavvalardan yaptım.Kaydırak kısmını da mukavvadan yaptım ancak mukavva kaydırmayacağı için doğum gününde hediye olarak yaptığımız pvc ile kaplı kitap ayracını yapıştırdım.Park sakinlerimiz ise başka bir oyuncağımızın parçalarından.


Bankımızın ayakları pipetten kendi doktor çubuklarından. Yanlardaki bitkileri ise kırtasiyeden çok ucuza aldığım bir yapma çiçeği keserek yaptım.Önce şişe kapaklarına oyun hamuru koydum üstlerine de yapma çiçek parçalarını taktım.




 Akşam olmaya başlayınca ikea'dan aldığımız pilli tealightları sokak lambası olarak kullandık :)



Bu da tahterevallimiz.Önce şişe mantarını keserek küçülttüm üzerine bir parça pipetin içinden tel geçirerek etrafından sabitledim.Düz durabilmesi için ise şişe kapağının içine silikon ile yapıştırdım.
Baya baya işlevsel bir tahterevalli oldu :)

Salondaki orta sehpanın üzerine kurduk günlerce bu parkla oynadı.İlgisi azalınca da daha sonra tekrar kullanılmak üzere bir kutunun içine toplayıp kaldırdım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder