pervane anne

24 Nisan 2015 Cuma

Ateş Böceğimiz

Bu fikri pinterestte görmüştüm .Ancak ledli tealightlar dan o zaman elimde yoktu.Hoş buradaki yumurtalar epey irice olamalı ki ledler içine sığabilmiş.


Benim aklıma ise bence daha da güzel sonuç veren yani aynı gerçek ateş böceği yanıp sönen bir formül geldi.
Hani şu yere vurunca yanıp sönen yumuşak toplar var ya onların içinden çıkan pır pır yanıp sönen küçük topçuğu atmamıştım top çok tozlanınca kesip içinden almış ve saklamıştım.
Sakla samanı gelir zamanı diye boşa dememişler :)Sürpriz yumurtanın içine onu koydum.


Yumurtada delikler açtım.Kestiğim şönil parçalarını geçirip içeriden kıvırarak sabitledim. Evadan da gözler ve kanatlar yapıp sıcak silikonla yapıştırdım.
Ateş böceğimiz hazır oldu.Ne kadar çok olurlarsa o kadar da zevkli olur.Zeynep çok sevdi...Eminim minikleriniz de bayılacaktır.
Hem ucuz hem el yapımı hem de eğlenceli daha ne olsun :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder