pervane anne

15 Eylül 2014 Pazartesi

Boya Kes Yapıştır

Anne yapıştırma yapalım diye tutturdu.Ama evde kesilecek ne bir dergi ne de bir gazete var.


Ben de aldım kocaman bir kağıt verdim önüne renkli kalemleri.Hadi karala dedim.Biraz ben biraz o derken çığlık kıyamet ana kız acayip stres attık.Şiddetle tavsiye ederim :)


Böylece rengarenk bir kağıdımız oldu.Verdim eline delgeçleri.Küçük küçük kağıt yerleştirme yardımlarımla şekillerin hepsini kesti.


Baş seyircimiz dibidinin eşliğinde hangi yüzlerine sürmesi gerektiğini gösterdim.Sürdü sürdü yapıştırdı.


Yapıştırırken biraz yönlendirdim.



Çünkü böyle bir resim oluşturdum.Bu arada dibidinin çıplak olduğunun farkına vardık giydirdik :)


Kuzumun çok hoşuna gitti.İnşallah ileride resimlerini de kendi çizecek...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder