pervane anne

7 Ocak 2015 Çarşamba

Uyduruk Steteskop

Bu aralar kafayı steteskop'a taktı.Kitap okurken steteskop adı geçince birden aklıma telefon kulaklığı geldi ben bundan steteskop yaparım diye sesli düşünmüşüm.Bizim ki duyar da durur mu ; anne yap anne hadi yap ısrarlarıyla başladım ,anne bitti mi ? amane anneme bir şey söyleme annem bana steteskop yapıyor diye beni korumaya bile aldı :) bitene kadar başımı bekledi çarçabuk nasıl yaptığımı bilemedim.


Kordonunu tığ ile sık iğne yaparak kapladım.


Ucuna da boş krem kutusunun kapağını koydum.Onun da bir tarafını ikili trabzan ile kapadım.Kapak metalik olunca steteskopa daha bir benzedi sanki.


İnanılmaz uyduruk oldu ama bizim ki bir mutlu elinden düşürmüyor.Bizim sırtımızı ,karnımızı dinliyor.Kağıda bir şeyler çiziktirip reçete yazıyor, oyuncaklarını muayene ediyor.Minicik kulaklarından düşen kulaklıkları tutsun diye de kafasına saç bandı taktık :) 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder