pervane anne

31 Aralık 2016 Cumartesi

Tutkaldan Kar Taneleri


Çıktılarını aldığımız kar tanesi resimlerini şeffaf dosyaların içine koyduk.


Faber Castel'in beyaz tutkalını kullandım.Dikkatlice kar tanelerinin formunda tutkal sıktım.Zeynep 'te yapmak için inatla uğraşsa da faberin tutkalını sıkmak onun için kolay iş olmadı.
Ama gene de kurumasını sabırla beklemek ve camlara tutturmak onun için güzel bir deneyimdi.


Bir kısmına daha yaşken sim döktüm.


Sonuç çok güzel oldu.Kesinlikle yapmanızı tavsiye ederim.
Ancak uyarmak isterim başka bir beyaz tutkalla denediğimde sonuç hüsran oldu.Faberin tutkalı 
hem kıvamlı olduğu için kolay şekil aldı hem de kuruduğunda sertleşmedi.
Kar henüz İstanbul'a tam manasıyla gelemedi ama bizim camımızı kar tanelerimiz şenlendirdi.


2016 yılını bu postla bitirmiş oluyorum.
Herkese mutlu musmutlu, savaşlardan, kavgalardan, sıkıntılardan, hastalıklardan uzak, sağlıklı huzurlu ,paralı pullu ,anlayış dolu ,sevgi saygı dolu  güzel bir yıl diliyorum.
Katılaşmış, taşlaşmış kalplere merhamet diliyorum.
Bizim için ne hayırlı ne hayırsız biz bilemiyoruz. Rabbim hakkımızda herşeyin hayırlısını nasip etsin inşaallah.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder