pervane anne

28 Şubat 2014 Cuma

Kar yaptık




Bir miktar nişastaya


Bir miktar traş köpüğü eklenerek yapılıyor.
Önce derin bir kapta yaptım ama baktım olmayacak tepsiye aldım.Çok rahat oynadı.


Traş köpüğünü biraz fazla koyunca kartopu yapmak mümkün oluyor.


Kardan adama düğmelerden göz karabiber tanelerinden ağız burun yaptım.Pek sevimsiz oldu.





O da beğenmedi ki kendi yapmak istedi :)


Kardan adamın şişe kapağı şapkasına karları sıkıştırdım çubukla çıkarmasını istedim.


Önce bir güzel boşalttı



Sonraki doldurmamızda ise çubuğu ortasına saplayıp bana gösterdi.
-Kızım ne yaptın?
-Mantaaaayyy


Burada da yaptığı mantarı yerken


Bu da kekmiş .Traş köpüğü kapağı da kek oldu.




Ve kar yağdırdık, en çok da bunu yaparken eğlendi.

Karlarımızı poşete koyup kaldırdık ama yakınlarda oynayacağımızı sanmıyorum .
Belki çok isterse sonraları oynarız.
Çünkü traş köpüğü kokusu çok ağır geldi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder