pervane anne

11 Nisan 2014 Cuma

Şekil Ağacımız


Bu keçeden ağacı Sevgili Etka'nın annesinin bloğundan görüp hazırladım.
Önce bir kalıp çizdim ve kalıba göre kalın keçeleri kestim.Ağacın arkasına da sünger yapıştırdım.
Tek hatam düğmeleri koparma tehlikesine karşı çok sıkı dikmiş olmam oldu.Çok sıkı diktiğim için rahat iliklenemiyor.


Zaten Zeynep'de ilikleme aşamasında değil henüz.
Belki sonraları söküp düğmeleri tekrar dikerim.


Şimdilik işimize renkler ve şekillerde yarıyor.



İlikleyebildiğinde de hem renklerine göre hem de şekillerine göre gruplayarak oynayabileceğiz.



 Yıldızları tek tek buldu verdi ben ilikledim.


İlikleyemese de çok büyük bir zevkle söküyor.


Elinden pek düşürmüyor çok sevdi ağacını.
Sevgili Etka'nın annesinin sayesinde yapıldı bu güzel ağaç.
Sevgilerimle...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder