pervane anne

3 Ocak 2017 Salı

Slime Oynama Rekorumuzu Kırdık


Slime'ı şimdiye kadar hep kendim hazırlıyordum.Bu seferde kırtasiyeden 3 tl ye aldığım zıplayan oyun jeli ile denedim.Sonuç çok başarılı.


Hazırlamak için 1 bardak su ve yarım çay kaşığı boraks'a ihtiyaç var.Bu sefer ele yapışmaması için biraz bebe yağı da ekledim süper oldu.Çok daha keyifle oynayabildik.




Şimdi soruyorum size bir çocuk başından hiç kalkmadan kaç saat slime oynayabilir.
1 saat mi? 2 saat mi? 3 saat mi? 
Yok bilemediniz tam 4 saat oynadı bıraksam daha da oynardı :)
Tabi yalnız değildi birlikte oynadık ama hangi oyuncak  bi çocuğu bunca saat oyalar bilemiyorum.



Burda işin içine simde kattık ışıl ışıl odu.Pembeye göre daha katı hazırlayınca buna şekiller de verdi.




Bardakla kesip  kurabiyeler hazırladı.


Sonunda iki slime'ı birbirine kattık kavun içi bir rengimiz oldu.


Kesme işini epeyce sevdi :)





Bu da bendeniz efendim ,ortada da slime'ı delmeye çalışan bir haylaz var :)


Slime'ı Zeynep'e yapıyoruz ama biz de faydalanıyoruz.Ne stres kalıyor ne bişey :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder