pervane anne

16 Kasım 2016 Çarşamba

Oyun hamurundan makarna günü


Şu oyun hamuru ne kadar kurtarıcı bir malzeme.Makarna günü yaptık.Sonra gerçek hamurdan da yapmaya karar verdik.


Fiyonk makarnaların hamurunu açtı.Kesmesinde ben yardım ettim. 


Büzerek birleştirmelerini de kendi yaptı. Özenle bir bir tepsiye dizdi.


Fiyonk makarnamız olur da hiç kayseri mantımız olmaz mı


Bu minnak eller mantıları da bir bir kapadı.



Kulak mantımız da oldu.


Anne pirzola yap deyince iş başa düştü :)İşte elimden geldiği kadar benzetmeye çalıştım.
Zeynep'in gönlü oldu mu oldu :)


Markette kasada gördüğüm boş bez kutusunu başka bir proje için istemiştim (umarım bir fırsat bulur da onu da yapabilirim) İşte o kutuda çarçabuk bir ocak oluverdi.
Balıklar,pirzolalar kızartıldı, makarnalar,mantılar haşlandı süzüldü.


Burgu makarnalar da benden :)


Sonra da mükellef soframızda her biri afiyetle yenildi.


Şakacıktan yenenler de gerçekten yenmiş gibi bir bir sofradan eksiltildi aşağı zulaya atıldı :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder