pervane anne

23 Kasım 2016 Çarşamba

Zeynep'in Yazdığı(Yazdırdığı) ve Çizdiği İlk Kitap


Öncelikle söylemeliyim ki bu kitabı çok sevdiği arkadaşı Mira'ya yazdı.
Ortada hiç bir şey yokken kağıtları aldı ve tel zımbayı aramaya başladı.
Kızım ne yapacaksın deyince kitap yazıcam dedi.
Pek üstünde durmadım.Zaten zımbaları da babasıyla basmışlar.
Kağıtlar istediği gibi hazırlanınca başladı resimleri çizmeye.
Baktım iş ciddi, çabası benim de çok hoşuma gitti,
Madem öyle çizdiğin resimlerin hikayesini sen söyle ben yazayım dedim.
Böylelikle ilk kitabını yazmış oldu :)


Kitabının kapak sayfası ( Son zamanlarda okuduğumuz Elmer'lerin etkisinde çokça kalmış olabilir )


Okuduğumuz kitapların yazan ve çizen kısımlarını muhakkak okutur.Hele yazarın fotoğrafı varsa pek bi keyiflenir. Bu yüzden çerçeve içine kendi resmini çizdi.





Bu da kitabın arka süslemesiymiş.


Bu ise Mira'ya hazırladığı resim defterinin kapağı


Resim defterinin ilk sayfalarına da nokta birleştirme yapmak istedi.
Silik bir şekilde resmi çizdim noktalarını kendi yaptı.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder