pervane anne

22 Kasım 2016 Salı

Yazı Tahtası Çalışmalarımız



Hazır sudoku ya başlamışken bir de tahta da deneyelim dedim.Severek yaptı.
Baktım tahtada yazmayı özlemiş çalışmaya devam ettik.

Elindeki tebeşir kalemini kırtsiyede görüp aldım.Çok da uygun fiyatlı bir şey.Mutlaka bilenler vardır ama bilmeyenler veya benim gibi unutmuş olanlar varsa hatırlatma olsun yazarken çok rahat oluyor.


Sayılara göre zarları eşleştirdi.


Arapça harfleri eşleştirdi.


Sola yazdığım arapça harfleri sağa kendisi yazmaya çalıştı.


Tahtaya parmağımla yazdığım harflerin üzerinden geçerek yazdı.


 Rakamların aynılarını yazdı.


Üsta sağ bölümdekileri kendi çizdi ( en üstteki örümcekmiş) sola bu sefer bakarak benim çizmemi istedi :)
Altada sola ben kız resmi çizdim o da aynısını sağa çizdi.
Ortak bir anne kız çalışması yapmış olduk.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder