pervane anne

11 Ocak 2014 Cumartesi

Elimden Geldiğince


Boş deterjan şişesini keserek yaptığım şarj kabı.


Boş deterjan kutusunu kesip yapışkanlı kağıtla kaplayıp yaptığım klasör.



Parça kumaşlardan dikip içine boncuk elyaf doldurduğum kapı rüzgarlığı.


Yoğurt kovasını 4-5 kat beyaz boya ile boyadım.üzerine peçetelerden kestiğim parçaları dekupaj tutkalı ile yapıştırdım.Son olarak da yat verniği ile vernikledim. Mutfak tezgahımda şık bir çöp kovam oldu.




Yapışkanlı kağıt ile bambaşka gözüken kutularım.Kaplamak biraz zahmetli oluyor ama değiyor.3 tanesini ayakkabı dolabımın renginde kapladım yazlık kışlık dönüşümü olarak kullanıyorum diğer 6 tanesini de odamın renklerinde zebra deseni ile kapladım onları da üst üste koyup içlerine kumaşlarımı, iplerimi, incik boncuklarımı koyuyorum.



                                     

Autocad de internetten bulduğum fotoğraf üzerinden çizdiğim kalıbı yapışkanlı kağıda koyup                           kestim.Koltuğumun üzerinde oturan pisilerim oldu.



Fimodan yaptığım anahtarlığım.


Polar kumaştan dikip içine elyaf doldurduğum kapı rüzgarlığım.Daha eğlenceli renklerde dikilip üzerine kedi veya yılan suratları işlenebilir.Çocuk odalarında pencere önüne veya kapı altlarına kullanılabilir.


Çeşitli yaprakları kurutup içinde başka bir resim olan bu çerçeveye altına beyaz kağıt döşeyip yerleştirdim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder