pervane anne

7 Aralık 2014 Pazar

Bahar Gibi Pazar

Harika bir pazar günüydü.Güneş çekilene kadar tam bir bahar günü yaşadık.
Bu güzel havayı bulmuşken  Maçka'daki Demokrasi Parkı'na gittik.


Kızımın üstündeki hırkayı ben ördüm.Onu da ayrıca bir postta yazıcam.


 Yerlere dökülmüş yapraklar şahane gözüküyordu.


Hele ağaçlar...


Parkta ip üzerinde yürüyen insanlarla karşılaştık.
Zeynep'in ilk tepkisi '' aaa şaka gibi ''oldu :)
Uzunca bir süre onları izledik.
Bilmiş bilmiş eğitim alırsam ben de yapabilirim dedi :)


Günler sonlar ilk kez parkta oynadı ,bayram etti kuzum.

Dönüşte cambaz abileri hala oradalardı.
Bu sefer ona da denemesi için izin verdiler.Adımlarını nasıl atması gerektiğini gösterdi..
Güneş çekilince kalın mont,bere ve eldivenlerle kış moduna geri döndük.

Burada da ayaklara zooom var :))


  Pati Büfe'yi ilk defa gördüm.
Üstteki 1 numaralı kısımdan plastik şişe ve metal kutularınızı atıyorsunuz .Aşağıdaki kaplara mama dökülüyor.Alttaki 2 numaralı kısıma su döküyorsunuz içme suyu olarak biriktiriliyor.


Şahane bir uygulama . Belki yeni değil ama ben ilk defa gördüm.Şişli Belediyesini tebrik ediyorum.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder