pervane anne

25 Aralık 2014 Perşembe

Manav Oldu Benim Kızım


Bu sitede bu güzellere rastlayınca çok beğendim.Bizim ki babasıyla saklambaç oynarken yapıverdim.Yapıverdim diyorum ama hepsini aynı anda yapınca sırt ağrısı yapıyor :)
Armut ve elmanın saplarını kahverengi şönili kesip yaptım.




Önce tezgahını hazırladım.Ben hazırlarken çok heyecanlanıyorum dedi kara kuzum.Sabırsızlıkla bekledi.
Tezgahtan sonra manav kıyafeti de lazımdı.Hemen mutfak önlüğünü kıvırıp beline taktım, başına da benim bereyi geçirdim.Oldu size manav teyze :)



Bütün ev eşrafına tek tek meyve sattı.Her tarttığı meyve 5 kilo her meyvenin ederi de 2 liraydı :)



Son meyvesini de sattı şakacıktan 2 lirasını aldı.


Oyunu geç saatlere kadar sürdürmek isteyince devreye anane çözümü girdi.
Kızım saat geç oldu artık tezgahı kapatman lazım dedi.
O da bu battaniyeyi bulup tezgahını kendi kapattı.
Tezgah ertesi sabaha da oynanmak üzere evin ortasında onu bekledi.
Çok sevdi bu manavcılık işini...
Meyvelerle ayrıca hangisi sadece yazın olur,hangisi en ekşidir gibi pekiştirmeler de yaptık.
Çok işe yaradılar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder