pervane anne

17 Aralık 2014 Çarşamba

Yavru Ahtapot Olmak Çok Zor


Acaba diyerek aldığım ama sonradan pişman olmadığım bir kitap.
Zeynep o kadar çok sevdi ki defalarca okuttu sıkılmadı .
Bu kitap ile ahtapotların bir kafa ve sekiz koldan oluştuğunu öğrendi.


Ve bana bomba soruyu patlatıverdi.
Yukarıda ki sayfayı okurken anne neden ninonun sadece sekiz kolu varken annesinin ayakları da var.
Günlerce baksam belki fark edemezdim.Mantık hatası yapılmıştı ninonun sekiz koluna eldiven giydirilmişken annesinin altı koluna ayakkabı giydirilmişti.
İlk başta kem küm edip geçiştirdiysemde sonradan yanlış yaptığımın farkına vardım. Bir daha ki okumamızda çok haklısın kızım yanlış çizmişler ben olsam fark edemezdim aferin sana deyip onu doğruladım.
Ne kadar da dikkatliler ve ne kadar da bizim fark edemediğimiz ayrıntıları yakalayabiliyorlar şaşıp kalıyorum.


Nino'yu o kadar çok sevdi ki tuvalet kağıdı rulosundan ahtapotlar yaptırdım.


Böylece ilk defa sulu boya ile tanıştı ve fırça tuttu.
Fırçanın önce suya sonra boyaya sürülmesi çok tuhafına gitti.
Bir o kadar da sevdi.


İşte yavru ahtapot ninomuz ve annesi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder