pervane anne

8 Aralık 2014 Pazartesi

Boya Benek

Zeynep' imin izlediği ilk tiyatro oyunu Şehir Tiyatrolarının Kağıthane Küçük Kemal  Çocuk Tiyatrosu Sahnesinde Oynanan Boya Benek oldu.
Oyunu çok sevdiği arkadaşı ve aynı zamanda da adaşı Zeynep ile beraber izlediler.


Benim için de bir ilkti.Çünkü ben de ilk defa çocuk sahnesinde oyun izledim.Sahne tam ortaya kurulmuş.Oturma yerleri de anfi düzeniyle yerleştirilmiş.Türkiye'de çocuklar için tasarlanmış ilk sahneymiş Küçük Kemal Sahnesi.Çok beğendim.
Oyunların yaş gruplarına bakıp daha erken diye götürmemiştim.Gidince ve içeride mini mini bebeleri görünce çok şaşırdım.Ben gerçekten de sınırın altındaki yaş gruplarını almıyorlar sanıyordum.Gerçi çok çok erkene de taraftar değilim ,çocuk gördüğünü anlasın isterim.Ama ben 2,5 yaş olarak biraz geciktiğimi kabul ediyorum.


Oyun çok zevkliydi.Oyunda kendi yaptığı resimler ve heykellerle dolu atölyesinde bir türlü kedisi Benek'i bulamayan bir kızın hikayesi anlatılıyor.Kasım ayında sahnelenmişti.Bu ay sahnelenmemiş .Belki ve umarım önümüzdeki aylarda tekrar sahnelenir.


Oyun sonunda fuayede çocuklara boya ve kağıt verdiler ve benek'i çizmelerini istediler.Bizimkiler kendi çaplarında karaladılar :)


Girişteki duvarlara kabartmalı çocuk resimleri koymuşlar.Bizimkiler temsili çocukların ellerinden tuttu güzel güzel poz verdiler.


Şehir Tiyatrolarının hem fiyatları uygun hem de çok güzel oyunlar sahneleniyor.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder