pervane anne

11 Aralık 2014 Perşembe

Ceviz Kabuklarından Hayvan Yapımı


Uğur böceğimizin tekini itina ile ve tamamen kendisi boyadı .



 Farenin de tekine başladı ama bitiremeden ben sıkıldım dedi. Burada fare için yol yapıyormuş :)
Kendiliğinden bir tane de kaplumbağa yapalım dedi ama onu da boyamadı.
Bu uğurböceği bu da fare olacak deyince haliyle pek anlam verememişti.


Ama uyanıp da bu şirinleri görünce çok şaşırdı.(Altlarına sıcak silikonla eva kağıdı yapıştırdım.)


Aslında bu aşamaları da onunla beraber yapmak isterdim ama sıcak silikona çok ilgi göstereceğini düşündüğümden cesaret edemedim.
Sonrası da çok keyifli oldu.Kendimize çeşitli hikayeler uydurduk.
Fare tak tak ile küt küt
Uğur böceği pır pır ile fır fır 
ve
Kaplumbağa tos tos 'un hikayeleri.
Onları konuşturduk,koşturduk, kaydıraktan kaydırdık.
Çook eğlendik...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder