pervane anne

15 Aralık 2014 Pazartesi

Kutudan Akvaryum Yapımı

Ne zamandır aklımdaydı baktım hafta sonu hava kötü pek de dışarı çıkmak istemiyoruz hadi yapalım dedim.
Boyarken de yardım eder demiştim ama pek öyle olmadı turuncu balığı biraz boyadı ve bıraktı.
Ama görüldüğü üzere kutunun içinin yapışkanını kendi sürdü.


Krapon kağıdını buruşturdu ve bitince de zevkle oynadı.Tabi boyama işinde iş başa düştü.


Eski bir ayakkabı kutusunun üzerini kretuar ile kestim.(Bu sayede düğmelerden tutup sağa sola hareket ettirebiliyor)
Kutunun içine su efekti için buruşturulmuş krapon kağıdını gelişi güzel yapıştırdım.
Akvaryum elemanlarını kalın bir kartona çift taraflı çizdim, kestim biraz Zeynep biraz da eşimin yardımıyla boyadık.Detaylarını da siyah kalemle çizip bitirdim. Düğmelere de hayalet ip ile dikerek birleştirdim.
Yazdan kalan topladığımız kabukları da koyduk tamam oldu.
Çok kullanışlı bir akvaryum oldu çünkü oynadıktan sonra at balıkları içine kapat kutunun kapağını kaldır
Sıkıldıkça içindeki akvaryum üyeleri de değiştirilebilir.Siz de isterseniz kendiniz çizebilirsiniz isterseniz de balık resimlerinin çıktısını alıp asabilirsiniz.


 Okuduğunuz masalları canlandırabilirsiniz veya ona bırakın hayal gücüyle halletsin :)


Akvaryumumuza sonradan elime geçen unuttuğum oyuncak akvaryum üyeleri de dahil oldu.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder